אנחנו מנהלים קמפיינים בגוגל משנת 2007 . שיטות העבודה שלנו מתחדשות כל הזמן. אנחנו דואגים תמיד להיות הכי מעודכנים. דואגים תמיד לנתח מקרים לעומק, לראות מה אפשר ללמוד מהם וליישם בשטח עם הלקוחות שלנו.
אנחנו תמיד בתנועה, תמיד עם היד על הדופק ותמיד מסתכלים על התוצאות המיידיות וחושבים המשכיות, יציבות ותוצאות לאורך זמן.
נבצע שיחה בתחילת העבודה בינינו שנבין אילו שירותים/מוצרים העסק מציע, מתחרים, היסטוריית פרסום, דירוג חשיבות המוצרים / השירותים שהעסק מציע, מיקוד גיאוגרפי, שעות פעילות הקמפיין ועוד דברים נוספים שחשוב שנדע לפני שמתחילים.
הקמפיין אחראי שיגיעו אנשים לאתר / לעמוד הנחיתה שלנו, מי שאחראי על כמות ההמרות (פניות / רכישות) זה אך ורק האתר או עמוד הנחיתה ולכן חלק מהותי מתהליך בניית הקמפיין מוקדש למעבר יסודי אחרי האתר / עמוד הנחיתה בשביל לוודא שהגולש ינחת במקום שהסיכוי שנמיר אותו יהיה גבוה, אנחנו עובדים יחד עם הלקוח ורואים כיצד ניתן לשפרו. לפעמים שינוי קטן כמו כותרת, תמונה או כפתור שמניע לפעולה יכול לגרום לעלייה משמעותית בכמות הפניות.
אנחנו עוברים על כל ההיסטוריה של החשבון משחר ההיסטוריה, מסתכלים את מילות המפתח, מונחי חיפוש, מודעות, סוגי קמפיינים, מילות מפתח שליליות, המרות ועוד… המידע עוזר לנו מאוד בבניית הקמפיין החדש.
אנחנו מבצעים מחקר מילים מעמיק ביותר תוך שימוש בכלים מתקדמים מעבר למתכנן מילות מפתח של גוגל. המחקר כולל את כל מילות המפתח הרלוונטיות ונפח החיפוש החודשי של כל מילה + מילות מפתח שליליות שלא נרצה להופיע. על המחקר אנחנו עוברים יחד ומאשרים מולכם באילו ביטויים נרצה להופיע ובאילו לא. מחקר מילים איכותי ומדויק יבטיח שרק אנשים רלוונטיים יכנסו אלינו לעמוד הנחיתה או לאתר האינטרנט שלנו.
אחרי שיש לנו את כל הפרטים אנחנו עוברים לבניית האסטרטגיה, איזה קמפיינים נקים, מה התקציב לכל קמפיין, האם נתחיל עם כל מילות המפתח או נתחיל רק עם אלו שמאוד רלוונטיים ועוד… בסופו של דבר, נגיד לכם מה אנחנו ממליצים וביחד נבנה אסטרטגיה שתשיג תוצאות מקסימליות.
התפקיד של הקמפיין הוא להביא תנועה איכותית של אנשים שרוצים וצריכים את השירותים או המוצרים שאנחנו מציעים, כתיבה נכונה של המודעות תגרום לנו לבלוט מעל המתחרים עם המסר שאנחנו רוצים להעביר. אנחנו מכינים קובץ מסודר ומעבירים אליכם לאישור. הקריאיטיב כולל כותרות, תיאורים, תוספי מודעות ועוד…
לפעמים אנחנו מחליטים שיש לבנות עמוד נחיתה חדש, במצב כזה אנחנו נדאג לתוכן ולמבנה נכון של עמוד הנחיתה, במידה וללקוח יש מעצב.ת שהוא רוצה לעבוד איתנו אנחנו נעבוד איתה במידה ולא אפשר לעבוד עם המעצבת שלנו (מאוד מוכשרת) העיקר שעמוד הנחיתה ימיר. (זה הדבר היחיד שמעניין אותנו)
אי אפשר לנהל קמפיין בלי לעקוב אחרי הכל: שיחות טלפון, טפסים, רכישות, כפתורים ועוד… אנחנו דואגים להכול, בשביל שנדע מה עובד מצוין ומה עובד פחות טוב רק ככה נוכל לשפר את הקמפיין ולהגיע לתוצאות מצוינות.
לאחר שיש לנו את כל הדברים אנחנו עוברים לבנייה הטכנית של הקמפיין, הפעולה כוללת יישום האסטרטגיה, מחקר המילים והקריאיטיב של המודעות.
מוודאים שכל המודעות ומילות המפתח אושרו וכשירות להופיע בימים הראשונים של הקמפיין צריך לוודא שיש ניצול תקציב, שהמיקום שלנו לא נמוך מדי וגם לא גבוה מדי. נוודא שמילות המפתח השליליות חוסמות את מרבית מונחי החיפוש הבעייתיים וגם אם לא נטפל בהם באופן מיידי. נעקוב אחרי הנראות של המודעות שלנו. וניתן לקמפיין כמה ימים לרוץ לפעמים יומיים ולפעמים גם שבועיים מאוד תלוי בסיטואציה ובנפח הפעילות. לעולם לא נקבל החלטה מהר מדי ונפגע במטרות שלנו לטווח הארוך. אנחנו תמיד מסתכלים על טובת הלקוח לטווח הבינוני-ארוך.
המטרה המרכזית שלנו לטווח הקצר הוא: ניצול תקציב, מחיר ממוצע לקליק סביר (צריך למצוא את נקודת האיזון בניהם) והמרות.
מוזמנים לקרוא את התשובות לחלק גדול מהשאלות שאנחנו מקבלים
לא. אנחנו לא מחזיקים אף לקוח בחוזה ארוך טווח. החוזים שלנו מאפשרים ללקוח להודיע בכל רגע נתון על הפסקת עבודה. אנחנו אוהבים יחסים שהם WIN-WIN כל צד רוצה בהצלחת הפרויקט המשותף. אנחנו צריכים לדאוג שתראה ותרגיש ערך מוסף מהעבודה איתנו ואנחנו נהנה מלקוח לטווח ארוך.
כמובן. החשבון מפרסם שייך לך עם כל הקמפיינים, מודעות והנתונים. בנוסף גם כל מסמך שיצרנו בשביל לעמוד במטרות של הקמפיינים שייכים לך. בכל רגע נתון גם אם תחליט לעבור לסוכנות פרסום אחרת.
מתי שתרצה, יש לך גישה מלאה לכל דבר. (אתה הבעלים של החשבון, אנחנו רק לקחנו פיקוד על הניהול שלנו).
העלות תלויה במספר פרמטרים: תקציב, תחום ואילו סוגי קמפיינים אנחנו מנהלים.
אין לנו סכום שהוא מוגדר כסכום מינימום. הסכום המינימלי מאוד תלוי באיזה תחום הלקוח אתם עוסקים. ראינו תחומים שתקציב פרסום של 1,000 שקלים עשה עבודה מצוינת ומצד שני יש תחומים שצריך להעמיד תקציב מסוים בשביל להופיע לצד המתחרים שלכם.
לא. אנחנו לא עובדים רק עם מערכת הפרסום של גוגל אדס.
מעבר לשירות העיקרי שלנו, אנחנו בונים ללקוחותינו עמודי נחיתה ממירים וטובים במחירים אטרקטיביים במיוחד. (עמודי הנחיתה שלנו עובדים בצורה מרשימה ביותר – בכל זאת ניסיון של 14 שנים)
מאוד תלוי במצבכם, יש לך קמפיין פעיל? יש לכם אתר או עמוד נחיתה? מוזמנים לקרוא עוד על התהליך.
בדרך כלל באופן מיידי.
לא. אנחנו בוחנים כל לקוח לעומק ורק שאנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לתת לו ערך מוסף ותוצאות טובות יותר, בנוסף אנחנו מבצעים תיאום ציפיות ריאלי עם תחזית אופטימית קדימה ומשם מתקדמים.
אנחנו עובדים עם מערכת בשם Clickcease שנחשבת למערכת הטובה בעולם להגנה מפני קליקים לא חוקיים. אנחנו מיישמים אותו על כל הלקוחות שלנו כחלק מהשירות שלנו. פחות קליקים לא חוקיים = יותר קליקים איכותיים = יותר פניות = לקוח מרוצה. היא לא מגנה ב 100% אבל מפחיתה באופן משמעותי את הקליקים האלו.
מדיניות ופרטיות | הצהרת נגישות